13 marca 2014

Krem ze śluzem ślimaka.

Krem ujędrniający z filtratem ze śluzu ślimaka 40+ EXCLUSIVE COSMETICS  ŚWIT Pharma.
Ja osobiście nie testuję tego kremu ale moja mama go sobie bardzo chwali.
Po pierwszym nałożeniu na twarz poczuła,jego ujędrniające działanie,skóra staję się bardziej napięta,elastyczna i nawilżona.Zapach kremu świadczy o obecności ślimaka,czuć taki zapaszek skorupiaka ale nie jest to jakiś nieznośny zapach tylko taki delikatny.

Opis producenta:
Formuła kremu bogata w składniki aktywne o intensywnym działaniu ujędrniającym przeznaczona na dzień i na noc dla kobiet po 40 roku życia do pielęgnacji każdego rodzaju cery z pojawiającymi i utrwalającymi się zmarszczkami.
Zawarty w kremie śluz ślimaka, działa trójetapowo: 
- odżywia,ujędrnia i uelastycznia skórę.
Wyciąg aktywnie wyrównuje koloryt, poprawia napięcie i strukturę skóry.
Ma doskonały wpływ na redukcję pojawiających się zmarszczek.
W połączeniu z Kwasem hialuronowym odżywia cerę i zapewnia jej optymalne nawilżenie, dzięki temu pomaga znacznie opóźnić procesy starzenia.
Zawarty w formule aktywny Kolagen poprawia napięcie skóry, przywraca jej gładkość i jędrność. Olej z ogórecznika głęboko regeneruje i odżywia, poprawia wygląd skóry i wyraźnie ją odmładza.
Zachowaj młodą i gładką skórę – pokaż swoje piękno każdego dnia.
Pojemność - 50ml

Mojej mamie bardzo się spodobał kremik i jest z niego zadowolona.Używa go codziennie wieczorem przed snem. Ja jeszcze jestem za młoda na takie kremy,mimo to jestem zadowolona z jego działania.

uelastycznia
ujędrnia
dobrze się wchłania
odżywia 
nawilża
-
lekki zapach skorupiaka
(mamie on nie przeszkadza)

Moja ocena:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger