5 kwietnia 2019

Planet Plus - pomaga mi w oszczędzaniu na zakupach.


Planet Plus to nowoczesna platforma zakupowa, za pomocą której możesz dokonywać zakupów w ponad 1000 sklepach internetowych wykorzystując szeroką ofertę zniżek i promocji. Program umożliwienia kupującym korzystania ze zniżek dostępnych w portalu, a także zbierania Cashback podczas dokonywanych transakcji. Za każdą transakcję dokonaną za pośrednictwem serwisu otrzymujesz gotówkę. Wystarczy, że zalogujesz się na portalu, wybierzesz sklep, dokonasz zakupu bezpośrednio na stronie sklepu korzystając z promocji i rabatów a zwrot określonej kwoty za zakupy pojawi się automatycznie na Twoim koncie. Pamiętaj, że Cashback łączy się z Promocjami i Wyprzedażami, byś mógł zaoszczędzić jeszcze więcej. Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i przyjemne. 

Dołącz do programu:






Jest to sprawdzony program, dzięki niemu otrzymałam już 40zł zwrotu za moje zakupy na AliExpres. Poniżej zdjęcie mojego konta.



Mój ostatni PRZELEW od PlanetPlus:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger