3 czerwca 2014

Płyn zmiękczający do zmiękczania tkanin - Lenor Sensitive Pure Care.

Zostałam posiadaczką próbki testowej Lenor Sensitive Pure Care,jest to skoncentrowany płyn zmiękczający do płukania tkanin. Ten płyn jest przeznaczony do wrażliwej skóry,czyli coś dla mnie i dla małych dziecięcych ubranek. Pojemność pełnowymiarowego opakowania wynosi 1L w czym producent zapewnia,że starcza on na (28 płukań). Co do tego nie jestem,przekonana bo każdy leje płyn według własnego uznania. Płyn pięknie pachnie kwiatowym zapachem ale ten zapach nie utrzymywał się długo po wyciągnięciu z pralki. Jak tylko pranie mi wyschło to płyn był wyczuwalny ale już nie tak intensywnie jak przed wyschnięciem. Czuć,że zmiękcza tkaniny. Są one bardziej miękkie i przyjemniejsze w dotyku. Kolor płynu jest biały jak mleko. Jestem z niego zadowolona,działa i chętnie go kupię jeśli tylko spotkam na półce sklepowej. Koszt 1l butelki wynosi od 7 do 9zł .
Opis producenta:
Lenor Sensitive Pure Care został stworzony specjalnie z myślą o osobach o wrażliwej skórze oraz dzieciach. Zmiękcza włókna tkanin, nadając im najdelikatniejszą miękkość. Lenor Sensitive Pure Care może być używany do płukania ubranek niemowląt od pierwszego miesiąca życia. Klasyczna linia produktów marki Lenor to produkty idealne dla tych, którzy pragną aby ich ubrania pozostały świeże i delikatne przez długi czas. 
Nadaje pranym ubraniom wyjątkowy i długotrwały zapach który uwalnia się z każdym dotykiem. Płyn do płukania tkanin Lenor Senitive Pure Care pielęgnuje ubrania oraz wygładza włókna, sprawia że ubrania są jeszcze bardziej delikatniejsze w dotyku. Idealny płyn dla delikatnej i wrażliwej skóry, również dla dzieci. Lenor Sensitive Pure Care pomaga zapobiegać otarciom i podrażnieniom skóry. Jest produktem hipoalergicznym oraz przetestowanym dermatologicznie.
+
piękny kwiatowy zapach
dobrze zmiękcza tkaniny
hipoalergiczny
dobra cena
wydajny
sprawia,że ubranie jest miękkie w dotyku
nadaję się do prania ubranek dziecięcych
-
brak
Moja ocena:
Słuchajcie kochane kobietki,teraz w czerwcu ma być nowa promocja w Naturze. Przy zakupie jednego kosmetyku dostaniemy drugi ten tańszy gratis (czyli będzie 1+1 gratis). Promocja odbędzie się od 12 do 18 czerwca i dotyczy tylko kategorii ''usta''. Ta promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów,więc jeśli chcemy wybrać dla siebie nową szminkę lub błyszczyk musimy się pospieszyć,przed dzikim tłumem szalonych zakupoholiczek. Pozdrawiam Panią co wbiła mi swoja beżową szpilkę w mój palec od stopy,podczas przepychanki z inna klientką jak była promocja w Rossmannie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger