31 maja 2014

Czy Cameleo to dobry szampon?

Cześć,dziś będzie mowa o Szamponie koloryzującym Cameleo od Delia jasny brąz,którym zastąpiono Delia No1 w Rossmannie.  Szampon ten kupiłam, by odświeżyć kolor moich włosów na lato. Szamponetka jest bardzo wygodna w użyciu, ładnie pachnie, nie wysusza, nie plącze i nie niszczy włosów, a kolor jest bardzo delikatny i nie różni się od starego,nadał mi złociste refleksy i nie zauważam zbytniej zmiany koloru. Jedna taka saszetka wystarczyła na włosy średniej długości. Z moich włosów spłukał się już po dwóch myciach,więc nie wiem,czy skusze się na ten produkt a jeśli jednak to wybiorę o wiele ciemniejszy kolor niż jasny brąz. Byłam bardziej zadowolona z No1,szkoda że już ich nie ma. Po ich stosowaniu moje włosy naprawdę miał kolor taki jak na opakowaniu i pięknie lśniły w słońcu. Polecam Go tylko do odświeżania koloru włosów,w takiej roli dobrze się u mnie sprawdza.
Opis producenta:
Szampon koloryzujący Cameleo pozwala w wyjątkowo prosty i szybki sposób nadać włosom wymarzony kolor, zmienić ich odcień lub odświeżyć barwę. Jest bezpieczny i wyjątkowo łagodny dla skóry głowy.
Dzięki zawartości Hydro Complex - kompozycji specjalnie dobranych składników odżywczych i hydroregulujących, szampon doskonale pielęgnuje włosy, nadaje im połysk, witalność i piękny kolor. 
Cena: ok. 4zł / 40ml
Działanie:
delikatny produkt do koloryzacji włosów o trwałości do 6 - 8 myć. Pozwala nadać włosom wymarzony kolor, zmienić lub odświeżyć ich odcień. Nie zawiera amoniaku i utleniaczy. Chroni delikatną strukturę włosów, jest bezpieczny i łagodny dla skóry głowy.
Składniki aktywne:
formuła "Multiplant Complex", kompozycja roślinnych składników odżywczych zkory drzewa chinowego, nasturcji, rumianku, morszczynu i miodupielęgnuje włosy i nawilża skórę głowy.
To idealny produkt dla kobiet, które w prosty i szybki sposób chcą zmienić kolor włosów lub odświeżyć ich barwę. Jego formuła nie zawiera amoniaku ani utleniaczy dzięki temu jest bezpieczny i wyjątkowo łagodny dla skóry głowy. Kompozycja odpowiednio dobranych roślinnych składników odżywczych i ekstraktów z kory drzewa chinowego, nasturcji, rumianku, morszczynu i miodu, chroni i pielęgnuje delikatną strukturę włosa, nawilża skórę głowy, stymuluje cebulki włosowe i efektywnie zwalcza ich wypadanie. Delikatna, kremowa konsystencja sprawia, że szampon łatwo się nakłada i rozprowadza oraz nie spływa z włosów.

Efekt przed i po na moich włosach:
+
łatwość aplikacji
konsystencja
zapach
kolor schodzi równomiernie
nie niszczy włosów
nadaje ładny zdrowy blask
cena
dostępność
wydajność (1szt. na średnio dł. włosy)
zawiera rękawiczki
-
słabo farbuje
szybko się zmywa (2-3 mycia)
Moja ocena:

3 komentarze:

  1. to chyba produkt nie dla mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tego szamponu, ale efekt całkiem przyjemny, choć bardzo delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo delikatny ja prawie nie zauważam różnicy ale jak myję włosy to widać jak się ten szampon wypłukuje,bo woda robi się brązowa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger