13 lipca 2014

Podpaski Always Ultra od EverydayMe.

W ubiegłym tygodniu dotarły do mnie podpaski Always Ultra Normal od EverydayMe,była to miła niespodzianka dla mnie bo całkowicie zapomniałam że je zamówiłam. Podpaski dotarły do mnie w małym kartonowym pudełku  wraz z ulotką. Podpaski to taki produkt bez którego żadna kobieta nie może się obejść i jest ich bardzo dużo dostępnych na rynku.
 Dla mnie najważniejszy jest komfort i wygoda dlatego wybieram zawsze te najbardziej chłonne i wyposażone w skrzydełka. Podpaski Always kupuję od dawna i używałam już starszej wersję tych podpasek z której byłam zadowolona,teraz producent postanowił je ulepszyć. Pewnie jesteście ciekawe tego co się w nich zmieniło? 
Co producent postanowił ulepszyć w nowych podpaskach Always:
- Nowa,delikatna i bardziej komfortowa powłoczka
- Wzmocniony środek z chłonną substancją żelującą
- Technologia maskująca i neutralizująca niechciane zapach
Po podpasek została dołączona ulotka pokazująca jak wyglądało stare opakowanie i jak wygląda teraz nowa wersja Alweys Ultra,którą będzie można zakupić z sklepach.
Na nowym opakowaniu kolory pozostały takie same wraz z napisem lecz znikło logo P&G. Dodatkowo pojawiła się dziurka od klucza symbolizująca nam nową technologię ochrony przed brzydkimi zapachami.
W opakowaniu podpasek znajduje się 10 sztuk saszetek,każda jest zapinana na plasterek. Kolor saszetek jest pomarańczowy w zielonym motywem kwiatowym. Bardzo lubię podpaski z tymi plasterkami,przy wymianie podpaski bardzo on ułatwia zapakowanie zużytej podpaski do papierka i dzięki niemu brudna podpaska się nie rozwija po wyrzuceniu do kosza. 
Nowa, delikatna powłoczka jest nie tylko bardziej komfortowa, ale również zapewnia pełną ochronę. Powłoczka absorbuje wilgoć w kilka sekund dzięki środkowej części, w której płyn zostaje rozprowadzony wzdłuż podpaski. 
Kolejna warstwa to chłonna substancja żelująca, która dzięki technologii zastosowanej w cieniutkiej podpasce, zamienia płyn w żel, dzięki czemu zapobiega jego wyciekaniu. 
Dlatego Always Ultra oferują do 100% ochrony przed przeciekaniem, nawet do góry nogami - utrzymując świeżość i uczucie czystości, które trwa. Always Ultra są zaprojektowane, żeby nadążać za aktywnym stylem życia kobiet.

+
bardzo delikatna i komfortowa powłoczka
nowa lepsza substancja żelującą wilgoć
lepsza neutralizacja niechcianych zapachów
wygodne i praktyczne saszetki
saszetki posiadają efektowny design i plasterki 
anatomiczny kształt i skrzydełka
-
brak
Moja ocena:

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger