14 lipca 2014

Podkład Astor Lift me up.

Dzisiaj post o podkładzie Astor Lift me up,w moje ręce wpadła próbka odcień 200. Idealnie stapia się z moją skórą, wygładza, rozświetla ''zawiera drobniutkie brokatowe drobinki,drobinki są delikatniejsze i jest ich o wiele mniej niż np. w podkładzie Wake me up od Rimmela''. Bardzo lubię taki efekt rozświetlenia.Wspomniany kolor 200 wydaje się być trochę za ciemny dla mojej cery i jak będę kupować to wybiorę jaśniejszy odcień 101. Podkład ma dobre krycie, zostaje na twarzy do wieczora ''utrwalony pudrem'', przyjemnie i delikatnie pachnie, nie robi maski na twarzy. Po użyciu tej jednej próbki jestem bardzo z niego zadowolona i bardzo ładnie sprawdził się na mojej twarzy dlatego jestem zdecydowana na zakup pełno wymiarowego produktu. Podkład znajduje się w szklanej butelce z plastikowym koreczkiem,jest wyposażony w pompkę która wydobywa odpowiednią ilość podkładu na gąbeczkę.
Opis producenta:
Podkład Lift Me Up to nowość na rynku! Przełomowa formuła 2 w 1 jednocześnie rozjaśnia cerę i ujędrnia Twoją skórę. Liftingujące Serum usuwa niedoskonałości i oznaki zmęczenia, pozostawiając Twoją skórę wyglądającą młodo i świeżo. Dzięki peptydom i hialuronowemu kompleksowi kwasów nawilża i zapewnia odmłodzenie skóry. Witamina E wzmacnia skórę dzień po dniu. 
Podkład Lift Me Up zwiera perłowe pigmenty, które odbijają światło rozświetlając skórę. Lekka konsystencja fluidu z łatwością łączy się ze skórą zapewniając jednolite a jednocześnie delikatne krycie dla zdrowego i naturalnego wyglądu skóry 
Połyskujące pigmenty dają rozświetlający efekt, a faktor 15 SPF chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Podkład dostępny w kolorach: 101, 200, 201, 203, 300. Cena: ok. 40zł / 30ml.

+
dobrze kryje
przyjemny zapach
ładne opakowanie
nie zapycha porów
delikatnie płynna konsystencja
utrzymuje się długo na twarzy
lekka formuła
nie tworzy efektu maski
ładnie dopasowuje się do cery
poręczne opakowanie
-
nie zauważyłam efektu liftingu
jego cena około 40 zł dlatego poluję na jego promocję 

Moja ocena:

Dotarł do mnie kolejny przelew od MM,pisałam już o tej stronie w poprzednich moich postach. Przelew dotarł do mnie w czwartek 10.07 i tak jak poprzednio dostałam powiadomienie na email. Cieszę się,że wpadły mi dodatkowe pieniążki na kosmetyki będę mogła sobie kupić kolejne mazidła do testów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger