2 września 2014

A czy ty masz już swoją próbkę perfum Yodeyma Paris ?

 
Drogie moje czytelniczki,w ostatnim tygodniu sierpnia dotarła do mnie paczka z próbkami perfum od Yodeyma. Zapach Celebrity Women zamówiłam na początku sierpnia,więc troszkę musiałam na nie poczekać ale myślę że watro było bo zapach jest cudowny. Jeśli ktoś jeszcze nie zamówił swojej próbki to może to zrobić na tej stronie. Próbką dotarła do mnie w liście a w środku były perfumy,ulotka i liścik od firmy. Szukałam dla siebie luksusowych i słodkich perfum,wybierając zapach Celebrity Women bardzo spodobało mi się to,że w tych perfumach zawarte są nuty owocowo- kwiatowe i paczula. Przy pierwszym psiknięciu na skórę czuć siny orientalny zapach paczuli,po 5 min. odczuwalna jest słodycz czarnej porzeczki i irysa. Jest naprawdę trwały,spryskując się rano w okolicach ucha,jego zapach jest słabszy ale nadal jest wyczuwalny wieczorem. Perfumy w pełno wymiarowym flakoniku 100ml kosztują 94,20zł,teraz są w promocji za 81,28 zł bez kosztów wysyłki. Ten zapach bardzo przypadł mi do gustu i już wiem jaki będzie mój prezent gwiazdkowy,na pewno chcę żeby pod choinką znalazły się właśnie te perfumy.
Jak wygląda pełno wymiarowy produkt?
Dostępny na stronie producenta, tutaj.
Próbka o pojemności 15ml.
Ulotki zawierają spis wszystkich dostępnych zapachów perfum.
ORIENTALNO - KWIATOWA
Celebrity Woman  wesoły i rześki zapach.
Idealny dla kobiety cieszącej się życiem.
Nuty Głowy to pierwszy akord zapachu, który czujemy w perfumach: Czarna porzeczka
Nuty Serca stanowią duszę perfum: Irys
Nuty Bazy to takie, które nadają perfumom głębię: Paczula
Opis producenta:
Słodkie nuty czarnej porzeczki i  orientalne tło paczuli splatają kwiatowe serce tego wyjątkowego zapachu.
+
bardzo trwały zapach
piękny słodkawy zapach orientalno-kwiatowy
eleganckie szklane opakowanie
-
dostępność na stronie producenta

Moja ocena:

7 komentarzy:

  1. ja także mam tą próbkę, ale wybrałam zapach Aqua :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie, prosty i elegancki flakonik, a nuty wydają się być cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja czekam na swoją |próbkę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to cudo o zapachu 53 :)
    tak mi podpasowało, że będę musiała ograbić skarbonkę

    OdpowiedzUsuń
  5. a moja mama ma pełno wersję i jestem pod wrażeniem jak na niej utrzymuje się ten całkiem niezły zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam próbkę, aż się zdziwiłam, że takie duże to przychodzi. :D Myślałam, że przyjdzie malutka próbeczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger