31 sierpnia 2014

Peeling gruboziarnisty z minerałami morskimi i drobinkami orzecha.

Cześć dziewczęta. W tym poście zaprezentuję wam mój ulubiony peeling. Peeling ma taką lekko kremową konsystencję,w której zatopione są orzechowe drobinki ścierające martwy naskórek z naszej buzi. Ten orzechowy piasek ma mocne ziarenka, dlatego tak dobrze zdziera resztki naskórka. Ziarenka nie rozpuszczają się pod wpływem kontaktu z wodą. Peeling nie spływa z twarzy, przyjemnie się go używa. Dodatkowo ma przyjemny zapach i bardzo miło mi się go używa. Dzięki zastosowaniu tego peelingu moja mieszana cera jest nieskazitelna i o wiele gładsza. Jest o wiele bardziej czysta,wolna od zanieczyszczeń. Moja skóra jest odświeżona, pozbawiona suchych skórek, pory skórne są delikatnie oczyszczone. Niestety nie likwiduje niedoskonałości,moje syfki jak były tak i są. Dobrze się sprawdza jako peeling do dłoni i stóp. Peeling nie wysusza i nie podrażnia mojej skóry,sprawił, że bardzo go polubiłam i z chęcią będę do niego wracać. Dodatkowo jego wydajność jest bardzo wysoka i sprawia, że warto w niego zainwestować,nawet w wersję w saszetce. Osobiście jeszcze nie spotkałam pełnowymiarowego produktu i do tej pory korzystam z małych saszetek i starcza mi na 5-6 użyć. Polecam wypróbować ten peeling osobą z mieszaną i tłustą cerą z pewnością go mocno pokochają,tak jak ja.
Opis producenta:
Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt. 
Cena:
 ok.1,50zł  / 10ml

Skład: 
Aqua, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Glycerin, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alkohol, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer, Soya Lecithin, Pantenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Propylene Glycol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acid, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbate/PCA, Mel, Sea Salt, Allantoin, Triclosan, Disodium EDTA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 42090.
+
doskonale wygładza
nie wysusza skóry
jest bardzo wydajny
nie podrażnia choć jest bardzo mocny
ładnie pachnie
kremowa konsystencja
nie uczula
dobra cena
-
brak
Moja ocena:

Poniżej przedstawiam mój ulubiony komplecik,który był moim najlepszym kompanem w te wakacje.
Bransoletka i naszyjnik są pozłacane w rzeczywistości prezentują się o wiele lepiej a zdjęcia nie oddają ich realnego uroku.

1 komentarz:

  1. Lubię peelingi Perfecty, ale nic nie przebije enzymatycznego peelingu dotleniającego Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger