8 maja 2014

Przyszedł przelew od MoneyMilioner :)


Kochani,mam dla was dobrą wiadomość na którą czekałam i nareszcie mogę się nią z wami podzielić. Dzisiaj przed godz.15 sprawdziłam moją wiadomości na skrzynce a w śród nich czekał na mnie taki miły email. 

Witaj!
Dnia 08/05/14 przetworzyliśmy wypłatę kwoty 50,00 zł. Pieniądze zostały przekazane na rachunek, którego numer kończy się cyframi 51....

Pieniądze zostaną przekazane na Twój rachunek w ciągu kilku dni.

Serdecznie pozdrawiamy,
Obsługa Klienta MoneyMilioner

Jak same widzicie,po takiej wiadomości od razu sprawdziłam co słychać w baku. Niestety suma w dalszym ciągu była taka sama jak wczorajszego dnia. Trudno poczekamy dalej i zainteresowałam się pisaniem dla was nowego posta na jutro. Czy wierzycie w ''przesądy,zabobony''? Jak kogoś swędzi prawa ręka i potrze nią prawą kieszeń to do tej kieszeni wpadnie mu gotówka. Tak powiadała moja babcia i ja w to wierzę,czasem się sprawdza,mi już kilka razy się sprawdziło i dlatego w to wierzę. Nie uwierzycie ale podczas oglądania filmu Tokarev z Nicolasem Cagem - polecam,strasznie zaswędziła mnie ręka. Jak film się skończył znów sprawdziłam moje saldo a tam ...
Strasznie się cieszę,jak widzicie strona MM jest sprawdzona i mam dla was obiecany dowód. Już rozmyślam jakie to nowe kosmetyki sobie kupie i na pierwszym miejscu będzie peeling do ciała,kolejny tusz i jakieś mazidła. W tym poście dowiecie się więcej o portalu MM... Jeśli jesteście zainteresowane i tez chcecie sobie dorobić zapraszam do rejestracji pod tym linkiem tutaj kliknij... dzięki temu otrzymam 8zł a Tobie dadzą 5zł na start i razem skorzystamy. Jedyny warunek jaki trzeba spełnić to mieć ukończone 18 lat. Polecam,jak widać jednak warto zbierać te perły i klikać w reklamy.

8 komentarzy:

  1. mi jeszcze trochę brakuje żeby sobie przelać kasiorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki na pewno się uda uzbierać,teraz zbieram następne 50zł i też sobie wypłacę :)

      Usuń
  2. a proszę Cię bardzo, już się rejestruję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ja też się zarejestruję, wpadłam na Twojego bloga całkiem przypadkiem, bo pisałaś u kogoś w komentarzu o zmasakrowaniu na promocji w Rossmannie, a tu taką fajną stronę odkryłam i ciekawy blog :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję za miłe słowa,tak to już bywa na tych promocjach :)

      Usuń
  4. Piszesz świetne posty :) zostaję tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger