3 kwietnia 2014

Co to jest MoneyMilioner?

Chcę Wam przedstawić dosyć nowy serwis jakim jest MoneyMilioner.Jest to firma,oferująca realne zarobki,zniżki i promocje.Wygląda na to,że MM otrzymuje pieniądze od reklamodawców a my możemy czerpać z tego korzyści.Pewnie większość z was pierwszy raz o nim słyszy.Ja też pierwsze słyszę o takiej stronie ale mimo wszystko zarejestrowałam się i w obecnej chwili mam 20 zł na swoim koncie.Jakoś nie jestem przekonana do takich form zarabiania ale co mi szkodzi,spróbuję i zobaczę czy oni naprawdę płacą za te klikanie w reklamy.
Na start dostajemy 100.000 pereł czyli 5zł.
Perły są wirtualną walutą którą można wymienić na realne pieniądze a 1.000.000 pereł = 50zł.

Korzyści bycia w MoneyMilioner:
1. Darmowa rejestracja tutaj:
2. Wypłata punktów:
Ze swojej strony polecam program MM,to zawsze jakieś dodatkowe kieszonkowe na kosmetyki.Każdy może sobie dodatkowo zarobić bez wkładu własnego.
Na start dostajemy: 5,00 zł czyli (100.000 perełek).

Rejestracja i bycie użytkownikiem jest zupełnie darmowe.
3. Zbieranie punktów:
Punkty zbieramy w następujący sposób;
- Poprzez klikanie e-maili z codziennymi ofertami.
- Poprzez udział w ankietach internetowych,
- Podczas zakupów internetowych (dostępne 237 sklepy internetowe),
- Poprzez granie w gry internetowe i loterię Bingo.

Punkty są liczone w tzw. perłach jedna "perła" ma wartość 0,00005 zł.
Za każdego poleconego zdobywasz 8 zł a więc 160 000 pereł.
Jeśli masz 50,00 zł w punktach,możesz zlecić wypłatę na swój rachunek bankowy,
dokonać wymiany na bony wartościowe,przelać środki na cel charytatywny.
Po wypełnieniu danych profilowych otrzymasz: 7,80 zł. 
Musicie podać własne prawdziwe dane,wtedy zaliczy.

Dodatkowe perełki do zebrania otrzymasz:
-Za zainstalowanie Toolbara (10.000 pereł)
-Za wypełnienie profilu (5.000 pereł)
-Za wypełnienie akcji w Gratis (5.000 - 20.000 pereł)

Na koncie mam aktualnie 20.90 zł.Mam zamiar dojść do pułapu 50zł i zlecę wypłatę.
Jak tylko dojdą pieniążki to wrzucę tutaj Screen tej wypłaty jako dowód,że to naprawdę działa.

4 komentarze:

  1. ja mam jak na razie 35,23 zł na MM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dniu 22 kwietnia zleciłam pierwszy przelew,bo udało mi się już uzbierać pierwsze 1 000 000 pereł teraz czekam aż te pieniądze do mnie dotrą,jak tylko się u mnie pojawią na koncie mam zamiar to opublikować na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na info z niecierpliwością czy to naprawdę działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest :)
      http://mojelusterko.blogspot.com/2014/05/przyszed-przelew-od-moneymilioner.html

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger