19 maja 2014

Czy masz już majowe wydanie ''Skarbu'' z Rossmanna?

Słuchajcie moje kochane nieliczne czytelniczki w ten weekend odwiedziłam Rossmanna i wpadł mi w oko nowy majowy Skarbek. A w nim aż siedem próbek jako dodatek do gazetki. Fajny dodatek do zakupów,pospieszcie się bo może ich zabraknąć. Bardzo lubię próbki,bo dzięki nim zawsze mam jakiś zarys produktu i możliwość wyboru dokonania zakupu pełnowymiarowych opakowań.
W skład próbek wchodzą:
-  żelowy pasek do WC Duck fresh stick cytrynowy
- intensywnie regenerująca emulsja do ciała Neutrogeny
- rozświetlacz w kremie ''Kod młodości'' Loreal
- podkład do twarzy numer 200 Astor 
- multiregenerujący krem nawilżający na dzień SPF 20 Loreal
- regenerujący i odmładzający krem na noc ''Kod młodości'' Loreal
- krem B.B nawilżający do jasnej skóry SPF 20 od AA
Zawieszka do wc już jest przyklejona do muszki i niedługo napiszę wam jak się sprawowała. Miałam już takie żelowe krążki od Ducka o zapachu morskim,niestety ich zapach był zbyt duszący i korzystanie z toalety nie sprawiało radości a jedynie zapierało nam dech w piersiach.  Jest to darmowa gazeta i można ja odebrać przy kasie w każdym Rossmannie,jeśli macie na nią ochotę to proszę się pospieszyć,bo szybko schodzi jak ciepłe bułeczki w piekarni :)

8 komentarzy:

  1. ja też już od początku maja mam gazetkę ale żadnych próbek tam nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe,chyba że ktoś je powybierał.U mnie w Rossie każda gazetka była zafoliowana i do odbioru w kasie.

      Usuń
  2. Dziękuję za info! :* Mam nadzieję, że jeszcze coś dorwę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych próbek :) Ciekawa jestem czy jak się wybiorę do Rossmanna, to jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo tyle próbek to jeszcze w Skarbie nie trafiłam! Jutro muszę lecieć, bo u mnie też schodzą masakrycznie szybko, a jeszcze jak z próbkami to znajdą się i tacy co zabiorą z 5 sztuk!

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim już dawno dostałam tej egzemplarz, ale żadnych próbek :/ w ogóle nie były zafoliowane ani nic.. żadne.. teraz mam kolejny już .. ale też bez próbek, za to ma gigantyczną promocję i jest grubszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój brat był w centrum Katowic chyba w GK i zabrał 2 gazetki dla mnie i dla mamy no i żadnej próbki nie widziałam. Może mój brat je opchnął na allegro czy co? o_O Raz widziałam próbki w Skarbie ale to było prawie 3 lata temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Łodzi i u mnie były te gazetki zafoliowane a do nich były dodane próbki takie jak na zdjęciu,szkoda że w innych miastach nie mogłyście ich dostać nie wiem od czego to było zależne. :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger