9 maja 2014

Nawilżająco - wygładzający jedwab do ciała.

Cześć dziewczęta,po raz kolejny piszę o Oeparolu. Tym razem będzie mowa o jedwabnym balsamie. W poprzednich postach zachwalałam genialne dwa kremy nawilżające do twarzy i krem pod oczy tej firmy a dziś coś dla ciała. Firma ma wiele dobrych produktów w swojej ofercie i puki co jeszcze mnie niczym nie rozczarowali. Jedwab do ciała ma kremową konsystencję,jest biały,doskonale nawilża skórę,szybko się wchłania,pięknie i delikatnie pachnie. Balsam jest bardzo wydajny,ma poręczną tubkę z której łatwo wycisnąć kosmetyk na dłoń. Ostatnio dosyć często go używam,jest delikatny,po jego stosowaniu moja skóra jest bardziej aksamitna i miękka,nie podrażnia. Smaruję nim nóżki w ciągu dnia a na wieczór po kąpieli stosuję suchy olejek. Uważam,że jest godny polecenia jak to konto w banku co je dosyć często reklamują teraz w telewizji  :)
Wskazania:
Codzienna pielęgnacja wrażliwej skóry ciała, ze skłonnością do przesuszania.
Działanie:
Balsam intensywnie nawilża skórę dzięki zawartości kompleksu HialuRoseTM, unikalnemu połączeniu kwasu hialuronowego i oleju z wiesiołka (ang. evening primrose oil), bogatego w kwasy omega – 6. Kwas hialuronowy w połączeniu z kwasami omega-6 odbudowuje barierę hydrolipidową skóry i zatrzymuje wodę w głębszych warstwach naskórka. Masło Shea regeneruje przesuszoną skórę, przywracając jej gładkość i elastyczność. Dodatkowo, zawarte w balsamie proteiny z jedwabiu nadają skórze niezwykłą miękkość i aksamitność.
Sposób użycia:
Stosować do codziennej pielęgnacji ciała, szczególnie po kąpieli. Wmasować balsam w skórę i pozostawić do wchłonięcia.
+
bardzo dobrze nawilża
dobra cena
szybko się wchłania
miły delikatny zapach
nadaje skórze aksamitność w dotyku
poręczne,wygodne opakowanie
wydajny 
-
brak
Moja ocena:

1 komentarz:

  1. Ciekawe, używałam już balsamów, masełek, kremów, musów i innych cudów ale jedwabiu do ciałka jeszcze nie, musze wypróbowac :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger