23 maja 2014

Piasek nie tylko na plaży...co powiesz na słodycz od Wibo?

W tym tygodniu zakupiłam sobie nowy lakier do paznokci Wibo Candy Shop,jest to najnowszy hicior od Wibo a mianowicie lakier z efektem piasku. Kolor jasny różowy,posiada zwykły pędzelek jak,który dobrze rozprowadza lakier na płytce paznokcia,daje niesamowity efekt już po jednej warstwie a po dwóch prezentuje się niebiańsko słodko. Po dwóch warstwach jego piaskowa faktura jest bardzo widoczna i odczuwalna. 
Dobrze się trzyma i nie odpryskuje. Szybko schnie a jego zmywanie nie jest łatwe,zresztą piaskowe lakiery tak już mają. Jak na mój pierwszy piaskowy lakier to jestem mega zadowolona. Pomalowałam nim nawet paznokcie u stóp i teraz mam komplet na coraz to cieplejsze dni. Stopy pięknie się prezentują w japonkach jak i sandałkach a kolor lakieru przyciąga spojrzenia. 
Lakiery Wibo są dostępne w czterech kolorach,ja kupiłam swój w Rossmannie i na pewno skuszę się na fioletowy i ciemny róż. Dostępne kolory możesz sprawdzić na stronie Wibo czyli tutaj.
Od producenta:
Cukierkowe, słodkie, kolorowe... paznokcie.
Hit aktualnego sezonu!
Kolekcja najsłodszych kolorów.
Lakier do paznokci o modnej strukturze piasku.

Lakier do paznokci Candy Shop po nałożeniu i wyschnięciu tworzy na płytce paznokcia bardzo modną, piaskową fakturę. Specjalnie dobrane kolory czteroosobowej kolekcji tworzą słodki i cukierkowy obraz na paznokciu zgodnie z najnowszymi trendami! Formuła lakierów szybko schnie, idealnie kryje, długo utrzymuje się na paznokciach.
W maju używałam pięć poniższych lakierów,jestem z nich zadowolona po za Lovely Classic. Niestety ten granatowy lakier nie spełnił moich oczekiwań,strasznie długo schnie,rozmazuje się,kolor jest ładny dopiero po 3 warstwach. Najlepszy okazał się Lovely Gloss Gel z efektem żelowych paznokcie,jego piękny lśniący kolor cieszył moje oczy podczas imprezowych wyjść. Pozostałe używałam na co dzień do pracy,bezbarwny świetnie nabłyszcza pazurki.
1. Lovely Classic Nail Polish - lakier o wyskowiej trwałości i połysku.
2. Golden Rose Nail Lacquer - lakier szybkoschnący z proteinami jedwabiu.
3. Miss Selene Nail Lacqure - mini lakier perłowy.
4. Wibo Last & Shne Lacqer - lakier o przedłużonej trwałości i połysku.
5. Lovely  Gloss Like Gel - lakier imitujący efekt lakieru żelowego.
Polecam stronę,którą aktualnie testuję.
 Może któraś z was też ją zna i wie czy warto tam być?

10 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę słodko. :)
    p.s. masz bardzo ładne paznokcie u stóp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję to miłe i jeszcze nikt mi tego nie mówił :)

      Usuń
  2. bardzo ładne odcienie. piaskowa faktura jest urocza i taka wakacyjna lubię to.
    fajny blog i zaprasza do mnie - http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na wakacyjne spacery,nosząc sandałki przykuwa uwagę innych przechodniów.

      Usuń
  3. śliczny kolorek

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piasek cudo, uwielbiam go! Co do twojego zestawienia, ja osobiście nie przepadam za perłowym wykończeniem na paznokciach ale kusi mnie ten Wibo Last & Shne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciu on wcale nie jest taki perłowy,troszkę coś tam połyskuje ale nie oślepia :p

      Usuń
  5. Kupiłam go ostatnio na promocji i jest świetny - z resztą jak wszystkie lakiery piaskowe ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że Wibo na same różowe i fioletowy,inne kolory by mogli wprowadzić do tej kolekcji.

      Usuń
  6. Ja skusiłam się na fiolet z tej serii, bo po szaleństwie promocji w Rossmannie tylko taki pozostał i też jestem nim zachwycona, chociaż to mój pierwszy lakier piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger