8 kwietnia 2014

Ajurwedyjski krem z himalajskich ziół.

Witajcie,dzisiaj przedstawię wam kremik KAILAS. Krem bardzo mi pomógł w walce z moimi pryszczami. Przy użyciu na twarzy ładnie się rozprowadza,moja próbka do testowania ma 8g i stosuję ją tylko na miejsca zapalne przy krostkach 2 razy dziennie.Jego zapach przypomina mi o świętach,ponieważ pachnie ziołami (świerkiem-choinką).Jest troszkę tłusty a co najważniejsze zabija bakterie i likwiduje paskudne pryszcze.Opis producenta:

Wyjątkowa skuteczność i szerokie spektrum działania kremu KAILAS wynika z tego, iż do jego produkcji używa się wielu rzadkich esencji ziołowych pochodzących z dziewiczo czystych terenów Himalajów jak również jest to zasługa prastarej ajurwedyjskiej metody łącznia esencji ziołowych w odpowiedniej kolejności i w specjalnych proporcjach, dzięki czemu uzyskuje się zwielokrotnienie ich mocy.Krem KAILAS to mieszanina odżywiających i nawilżających skórę olejów roślinnych połączona z ekstraktami roślinnymi o działaniu łagodzącym , stymulującym regenerację naskórka oraz mikrokrążenie skórne, a także usuwającymi przebarwienia.Produkt działa również antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie.KAILAS polecany jest do pielęgnacji skóry:
* łojotokowej,
* trądzikowej,
* z przebarwieniami.

Zalecany także przy problemach z nadmiernie wysuszoną i pękającą skórą oraz przy nadmiernym rogowaceniu skóry.

Krem KAILAS łagodzi:
* skutki ukąszeń owadów,
* otarć
* podrażnienia skóry np. po goleniu i depilacji.
W tradycji ajurwedyjskiej stosowany jest również przy:
* łuszczycy,
* hemoroidach,
* grzybicy,
* trądziku,
* egzemach skórnych,
* oparzeniach,
* odleżynach.
Krem przebadany na grupie osób z dodatnim wywiadem alergicznym.
KAILAS to produkt w 100% naturalny i bioorganiczny.
+
Pomocny przy:
łuszczycy
hemoroidacy
grzybicy
trądziku
egzemach skórnych
oparzeniach
odleżynach
łagodzi skutki ukąszeń owadów
łagodzi skutki otarć
łagodzi podrażnienia skóry np. po goleniu lub depilacji
-
Brak,bo nie wiem jak działa na inne dolegliwości.
''Podobno jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego'' i ja się tu nie zgodzę,
bo ten krem pomógł mi przy stanach zapalnych skóry i likwiduje wypryski.


Moja ocena:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger