24 kwietnia 2014

Suchy olejek arganowy do ciała.

Czy słyszałyście już o tym cudzie? O arganowych produktach pisze się wiele i są wyśmienite na suchą skórę. Jak tylko go zobaczyłam musiałam się nim wypsikać i pierwsze co mnie zaniepokoiło to problemy z ''psikawką'' czyli ciężko się pompuje,aż mnie paluch zabolał. Polecam przelać Go w jakąś inną buteleczkę. Pięknie pachnie,tak delikatnie i rewelacyjnie się wchłania z skórę dzięki jego lekkiej formule. Dobrze nawilża i regeneruje. Co tu jeszcze dodać jestem zachwycona,miło mieć Go na swojej skórze to takie przyjemne uczucie delikatności i gładkości. Polecam wam wypasiony ekskluzywny suchy olejek od Eveline,na pewno nie będziecie zawiedzione. Kupiłam ten olejek i wiem,że Go kupię jeszcze nie raz. Tak bardzo przypadł mi do gustu. Ma atrakcyjną cenę,jest bardzo wydajny i ten jego obłędny delikatny zapach.
Opis producenta:
Arganowy suchy olejek do ciała przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również suchej, bardzo suchej i wrażliwej. Nowatorska formuła bogata w drogocenne olejki działające w synergii z witaminą E głęboko odżywia i regeneruje. Przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość. Intensywnie i długotrwale nawilża. Chroni i odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy naskórka. Neutralizuje działanie wolnych rodników. Przynosi skórze natychmiastowe ukojenie. Nietłusta, lekka konsystencja łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.
Olejek arganowy - bogaty w polifenole, kwasy omega 6 i 9oraz witaminę E poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka. Intensywnie odżywia i regeneruje. Jest prawdziwym `eliksirem młodości`. Przeciwdziała procesom starzenia i poprawia ogólną kondycję skóry.
Olejek makadamia - posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne. Głęboko nawilża i odżywia. Przeciwdziała utracie sprężystości i wyraźnie poprawia wygląd skóry. Doskonale zmiękcza i wygładza naskórek. Chroni przed działaniem wolnych rodników.
Witamina E - silny antyoksydant, hamuje procesy starzenia się skóry. Nawilża, wygładza i zmiękcza naskórek. Zmniejsza szkodliwe działanie promieni słonecznych. Poprawia jędrność i elastyczność skóry, dodaje jej witalności i energii. Eksperci Laboratorium Eveline Cosmetics zainspirowani najnowszymi osiągnięciami współczesnej kosmetologii opracowali innowacyjną formułę `suchego` olejku do ciała. W przeciwieństwie do tradycyjnych olejków, `suchy` olejek do ciała nie pozostawia na skórze tłustej warstwy i natychmiast się wchłania.
Skład: 
Ethylhexyl Palmitate, Cyclomethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Isopropyl Myristate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyathanol, Metylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Parfum, Hexyl Cinnamal, Lyral, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Limonene, Coumarin, Cinnamayl Alcohol.
Cena: 20zł / 150ml 
+
delikatny zapach
odmładza
intensywnie nawilża
regeneruje
szybko się wchłania
lekka konsystencja
skuteczność
wydajność
-
problem z atomizerem,
który utrudnia aplikacje kosmetyku bezpośrednio na ciało 

Moja ocena:
Dodatkowo informuję was,
że Dove szuka recenzentek i ma do rozdania 300szt kosmetyków.
Tutaj możecie wypełnić ANKIETĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger