23 kwietnia 2014

Różowa słodycz i zapowiedz.

Takie cudo do mnie dotarło,prezent od Oriflame. Krem do rąk mega słodki-cukierkowy zapach oraz różowe mydełko,też słodziutkie. Jeśli ktoś chce mi dogodzić to z pewnością takie słodkości to trafny wybór. Dodatkowo zapowiadam kilka postów o kosmetykach OEPAROL i dodatkowo maseczka niespodzianka.
Krem nawilża dłonie i daje im efekt aksamitnej skóry a dodatkowo piękny zapach,który dosyć długo się utrzymuje.Mydełko jeszcze nie używałam ale znając życie zaraz będzie napoczęte któregoś pięknego wieczoru. Pojemność tubki to 75ml a kostka 75g.
Jak widzicie otrzymałam cały komplet kosmetyków od OEPAROLa i już się nie mogę doczekać ich testowania. Płyn do demakijażu bardzo się przyda,jedwab do ciała,krem nawilżający pod oczy,dwa kremy nawilżające - jeden jest z filtrem SPF 15 będzie idealny na dzień. Cała seria jest nawilżająca,takich kosmetyków nigdy za wiele i skoro mamy lato przed sobą to trzeba przygotować skórę do nadchodzących upałów. Przesuszona buzia i skóra to koszmar każdej kobiety,mnie tez to dotyczy. Niedługo możecie się spodziewać postów w tymi kosmetykami i przedstawię wam efekty ich używania.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger