9 kwietnia 2014

Balsam do ciała od Hegrona.

Hejka,dziś mam dla was balsam Hergon bodylotion anti-age. Pierwsze co mi bardzo przypadło do gustu to jego gabaryty,lubię duże balsamy bo są bardziej wydajne. Drugą bardzo fajną i praktyczną zaletą tego kosmetyku jest pompka,która sprytnie ułatwia korzystanie z niego. 
Po pierwszym nałożeniu na ciało,wydawał się być strasznie tłusty ale po kilku dniach stosowania jakoś to uczucie mija. Jeśli dobrze rozprowadzimy małą ilość na ciało to mogę stwierdzić,że ten  balsam jest naprawdę wydajny i idealnie nadaję się do suchej skóry. Dobrze nawilży i uelastyczni suchą skórę.
Zapach balsamu jest przyjemny i delikatny,jego konsystencja nie jest zbyt luźna. Bardzo dobre się wchłania i rozprowadza. Zapewnia uczucie aksamitnej skóry. Jest dla mnie wybawieniem po depilacji nóg,stosuję go też jako dodatkowe źródło nawilżenia stóp i dłoni.
Etykieta z tyłu balsamu nie jest napisana w naszym języku  ale to nie problem,chyba wszyscy wiemy jak się używa balsamów i w jaki sposób to się robi. Hergon produkuję dużo kosmetyków do włosów,może jak tylko będę mieć okazję je wypróbować to z przyjemnością napiszę o tym w kolejnych moich postach.
Ten kosmetyk Hergona jest dobrym rozwiązaniem dla Pań z przesuszoną skórą,potrzebujących natychmiastowego nawilżenia. Sprawdza się przy nakładaniu na wilgotną skórę po kąpieli.
Buteleczka ma pojemność 500ml.

+
nawilża
dobrze się wchłania
świetnie się rozprowadza
nadaje skórze uczucie jedwabistości
delikatny zapach
wydajność 
pompka z dozownikiem
-
przy pompowaniu balsam wypływał mi spod korka,widać to na zdjęciach
(nie wiem czy to tylko mi tak się popsuło,czy jest to stała wada tego opakowania)

Moja ocena:

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy produkt :) Jeszcze nie próbowałam, ale uwielbiam kosmetyki nawilżające ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger