13 kwietnia 2014

Tyle radości zamkniętej w małej butelce.

Cześć,mam dla was olejki zapachowe które otrzymałam od Naturalne Aromaty. Jak tylko zobaczyłam co mi kurier dostarczył to od razu podpaliłam kominek wybrałam zapach Czekoladowe Marzenie. Nie żałuję mojego wyboru,ponieważ był on bardzo trafny i zmusił mnie do zjedzenia słodkiej tabliczki czekolady. Zapach tego olejka pachnie prawdziwą czekoladą.
Wszystkie trzy zapaszki naprawdę pięknie pachną i są bardzo naturalne. Maja pojemność 12ml.
Mają bogate zastosowanie:
Lubię kropelkować do kominka i ustawiać go sobie przy łóżku jak czytam książkę. Dodając taki olejek do wiadra przy myciu podłogi to doskonały sposób na czystą i pachnącą przestrzeń w domu. Tak samo jak trik z odkurzaczem i choineczką w samochodzie. Takie piękne zapachy powinny nam towarzyszyć każdego dnia. Polecam ich wypróbowanie,wiem że każdy kto raz spróbuje to się w nich zakocha tak jak JA. Konwalia ma słodki delikatny zapach,czekoladka pachnie jak prawdziwa,lawenda jest obłędna a dodatkowo odstraszy komary jak skropimy nią balkon i okno.
 Moje drogie kupujecie olejki zapachowe? Jakie zapachy najczęściej wybieracie i jakie macie sposoby na ich zastosowanie.
+
duży wybór zapachów
naturalność
przystępna cena
ciekawe zastosowania
wydajne
-
brak
Moja ocena:

2 komentarze:

  1. Uwielbiam olejki zapachowe, zimą wybieram cynamon, czekoladę i wanilie, a latem lawendę :)
    Muszę spróbować olejków tej firmy bo mnie bardzo zaciekawiłaś :) Jeśli miałabyś ochotę, zapraszam Cię Kochana na rozdanie na moim blogu http://marharitta.blogspot.com/2014/04/rozdanie-wiosenne.html Bardzo mi będzie miło jeśli weźmiesz udział ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... lubię olejki zapachowe, choć niedawno zapałałam miłością do wosków - może dlatego, że kompozycje zapachowe wosków są ciekawsze i bardziej urozmaicone, a mieszanki olejków wydają mi się jakieś sztuczne. Teraz testuję olejek o zapachu grejpfruta i jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger