25 kwietnia 2014

Próbki od Seni Lady.

Witajcie,zobaczcie co do mnie przyszło w kopercie. Co powiecie na brak skrzydełek w wkładkach? Ja jestem za i tak te skrzydełka często mi się odklejają od bielizny a dodatkowo czasem ją brudzą klejem. Jakiś czas temu otrzymałam próbki wkładek od Seni Lady,które możecie sobie zamówić tutaj... Te wkładki są na nietrzymanie moczu ale ja ich użyłam podczas okresu. W takim ślicznym brokatowym fioletowym opakowaniu znajdują się dwie wkładki Micro i Mini plus. Mini plus użyłam przy pierwszym dniu gdy krwawienie jest bardzo obfite,środkowa warstwa z wyciągiem z zielonej herbaty dobrze wchłania i neutralizuje brzydkie zapachy. Boczne falbanki są świetnym rozwiązaniem dzięki nim udało się nie pobrudzić bielizny. Jest miękka.delikatna,ma anatomiczny kształt i świetnie się trzyma przy bieliźnie. Mniejszą wkładkę zastosowałam podczas ostatnich dni o niej mogę powiedzieć,że nie wyróżnia się zbytnio od innych małych wkładek. Jest troszkę grubsza i bardziej miękka,dobrze wchłania. Poniżej zamieszczam zdjęcia zaraz po ich rozpakowaniu.
Opis producenta:
Oddychające, anatomiczne wkładki urologiczne Seni Lady Comfort stworzone zostały z myślą o kobietach prowadzących aktywny tryb życia, ceniących sobie komfort i bezpieczeństwo połączone z dyskrecją. Wkładki doskonale dopasowują się do ciała, dzięki czemu są niewidoczne pod ubraniem.
idealne dopasowanie do ciała
neutralizacja nieprzyjemnego zapachu siłą zielonej herbaty
wewnętrzne osłonki boczne* zapobiegają wyciekom – większe bezpieczeństwo
4 rozmiary – dobór odpowiedniej wkładki do indywidualnych potrzeb
nie szeleszczą – gwarancja dyskrecji i komfortu
pakowane pojedynczo w saszetki – łatwo schować kilka sztuk do torebki
* nie dotyczy rozmiaru Micro
Można je stosować jak normalne podpaski też się sprawdzają,mimo że są przeznaczone do innego celu.
Boczne falbanki zapobiegają wycieką,są bardziej praktyczne niż skrzydełka.
Zapraszam do przeglądu dostępnych produktów na Semi Lady.
+
wkład ochronny ze zdolnością dystrybucji wilgoci
antybakteryjny superabsorbent wiążący ciesz
anatomiczny kształt
miękkie i delikatne włóknina wierzchnia
system neutralizacji zapachu z zielonej herbaty
praktyczne falbanki boczne
oddychająca warstwa zewnętrzna
elastyczna przędza bez lateksowych elementów
można kupić w każdej aptece
-
brak
Moja ocena:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger