11 kwietnia 2014

Młode dłonie tylko z peelingiem do rąk 8w1

W moje rączki wpadło takie cudeńko. Dziś będzie o produkcie genialnej firmy Eveline,która wyprodukowała piling do rąk o nazwie ''młode dłonie'' z ekstraktem z wanilii. Moje dłonie są dość młode ale jeśli da się je bardziej odmłodzić to czemu nie? Po otwarciu wieczka,przywitał mnie obłędny zapach mojej ukochanej wanilii i od razu przystąpiłam do testowania. Piling jest naprawdę dobrzy,delikatnie masuje i złuszcza naskórek na dłoniach,jest bardzo drobno ziarnisty i dzięki temu wygładza skórę. Po pierwszym tygodniu stosowania widać poprawę i moje łapki są delikatniejsze w dotyku i takie bardziej sprężyste,nawilżone.
Co to znaczy,ze jestem 8w1:
- skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka,
- niweluje suchość i szorstkość skóry,
- wygładza nierówności,
- głęboko nawilża i odżywia,
- intensywnie regeneruje i odmładza,
- przywraca sprężystość i elastyczność,
- rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt,
- koi i łagodzi podrażnienia
Skład pilingu: bioHyaluron Plus Complex™,Scrub bio-Active Complex™,masło shea,drogocenne olejki sojowy i ze słodkich migdałów,naturalna betaina,ekstrakty z cytryny,miodu,wanilii,kakao,dzikiej róży,lukrecji i aloesu, witamina E.
Właściwości i zastosowanie: 
Nawilżający peeling do rąk 8w1 jest szczególnie polecany dla osób o przesuszonych, szorstkich i zniszczonych dłoniach. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę, niweluje uczucie suchości i szorstkości. Przełomowa technologia Young Hand & Hyaluron długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje. Nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość w dotyku. Subtelny zmysłowy zapach z nutą wanilii zapewnia ukojenie zmysłów, relaksuje i odpręża.
Cena: ok.6zł
Pojemność: 75ml.
+
delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka
niweluje suchość i szorstkość skóry
wygładza nierówności
głęboko nawilża i odżywia
regeneruje i odmładza
przywraca sprężystość i elastyczność
rozjaśnia przebarwienia i poprawia koloryt
koi i łagodzi podrażnienia
atrakcyjna cena
wydajność
wygodne opakowanie 
-
brak 

Moja ocena:

1 komentarz:

  1. Na razie używam peelingu do rąk od Avon, ale zapach wanilii produktu Eveline i ta niska cena skutecznie zachęciły mnie do zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger