10 kwietnia 2014

Borówki na włosach...co ty na to?

Witajcie,co powiecie na szampon do włosów o zapachu borówek? Ja powiem tak i jeszcze raz tak. Jestem zachwycona tym szamponem,moje włosy ładnie się błyszczą po umyciu. Dodatkową zaletą jest śliczny zapach borówek,sama przyjemność mycia i ładnie się pieni.
Opis producenta:
Szampon zawiera olejek z borówek, delikatnie,ale dogłębnie oczyszcza włosy. Chroni przed wolnymi rodnikami, zanieczyszczeniami i promieniami UV. Dodaje włosom objętości i blasku bez obciążania.
Jak ja lubię takie szampony,aż miło mi po niego sięgać. Jego kolor jest perłowy i nie jest rzadki,fajnie się pieni na włosach podczas mycia głowy.
Pojemność opakowania: 250 ml
Cena szamponu: 49 zł
+
włosy zregenerowane
odżywione
wzmocnione
błyszczące i puszyste
-
cena 

Moja ocena:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger