30 kwietnia 2014

Henna w kremie do brwi i rzęs Delia.

Post dedykowany do dziewczyn które nie lubią przepłacać za hennę u kosmetyczki a chcę przyciemnić swoje brwi i rzęsy. Ja mam bardzo jasne brwi i rzęsy dlatego często używam takiej henny i do tej pory używałam zwykłą w proszku . Wcześniej jak ich nie malowałam było to dla mnie normalne ale od kiedy je farbuje to nie wyobrażam dobie bym znów miała takie jasne jak kiedyś. Przyznam się,że troszkę zazdroszczę niektórym kobietą ich pięknych naturalnie ciemnych włosków. Czytałam wiele opinii na temat henny Delia,większość pań uważa że jest zbyt słaba i nie łapie im koloru nie mam pojęcia jak one to robiły ale mi zawsze łapie i po zmyciu henny mam bardzo ciemne brązowe włoski takie jak chciałam. Najwyraźniej HENNA Delia w kremie jest kolejnym magicznym produktem,który różnie działa na różne kobiety. 
Jak rozrobić hennę to chyba każdy wie i po nałożeniu jej na brwi producent zaleca trzymać ją 10min ale ja polecam potrzymać 15min,bo to stanowczo za krótko,spokojnie i wtedy efekt jest naprawdę zadowalający. Po upływie tego czasu zmywam hennę wodą z mydłem,moje brwi mają piękny brązowy kolor i ten efekt utrzymuje się ok tygodnia potem znów je farbuje. Jest bardzo wydajna wystarczy na 15 aplikacji.
Działanie i opis producenta:
Delia Henna w kremie do brwi i rzęs. Opakowanie zawiera tubkę z kremem, buteleczkę z aktywatorem oraz szpatułkę do nakładania kremu. Henna pozwala na szybką i wygodną koloryzację brwi i rzęs. Kremowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nałożenie preparatu. Dostępna w trzech wariantach kolorystycznych: czarna, brązowa, grafitowa. Bardzo wydajna (wystarcza na co najmniej piętnastokrotne zastosowanie). Henna podkreśla brwi, sprawia, że są bardziej wyraziste i stanowią piękną oprawę oczu. Panią z jasną karnacją i włosami tak jak ja polecam zakupienie brązowej. 
Strona producenta:  http://www.delia.pl/
Zawartość opakowania:
Tubka z kremem 15 ml, buteleczka z aktywatorem, szpatułka do przygotowania i nałożenia kremu
Rezultat: pięknie zaakcentowane brwi i wystarcza na ok. 10 razy.
+
wygodne i proste przygotowanie kremu
szybka do przygotowania (nie przekracza 15min),proszek trzymałam 20min
dobra cena 
wydajna 
dostępność
-
krótkotrwała 
może wywołać uczulenie 
(trzeba wykonać próbę przed nakładaniem)
Moja ocena:

Jakich henn używacie? 
Stosowałyście już hennę Delia Cosmetics w kremie?

10 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam henny do brwi i rzęs. nawet nie wiem czy umiałabym to zaaplikować hehe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z aplikacja bywają problemy ale jak się nabierze wprawy to idzie jak po maśle :)

      Usuń
  2. mam ochotę zrobić sobie hennę na brwiach - ale się boję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majówka się zbliża jak będziesz mieć wolny czas i nigdzie nie wyjeżdżasz to zrób sobie :p

      Usuń
  3. moja kosmetyczka radzi mieszać brązową z odrobiną czarnej - wtedy jest trwalsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam nie raz tę henne ale farbuje skórę, dlatego kupuję refectocil, która nie zostaje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. długi czas używałam tej henny ma dużo plusów min. cene, dostepnosc, super konsystencje, dzieki czemu bardzo łatwo się ją nakłada, efekt tez jest fajny ale niestety u mnie utrzymywał się on bardzo krótko... przy codziennym myciem buzi żelem tydzien żywotności tej henny na moich brwiach to był sukces ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robię sobie henny, ani nie depiluje brwi, ale moja koleżanka często sobie kupuje ten produkt i jest z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam henny z tej samej firmy, ale w odcieniu grafitowym. Bylam bardzo zadowolona, efekt ładny i naturalny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Henna w żelu jest bardzo łagodna a jeśli aplikacja się nie powiedzie tak jak byśmy chciały zawsze możemy usunąć ją spirytusem salicylowym lub sokiem cytryny. Nie ma się czego bać!!!
    Henna w żelu nie utrzymuje się tak długo jak proszkowa prawie wcale nie uczula. Trzeba tylko pamiętać że jeżeli brwi są cienkie hennę trzymamy krócej niż podano na opakowaniu. Sama jej używam i polecam :D Efekt Gwarantowany !!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger