24 kwietnia 2014

Matrix Total Results Sleek - spray i szampon.

Właśnie testuję spray i szampon Matrixa,szampon bardzo mi pasuje ale spray niekoniecznie,bo nie używam prostownicy. Jestem szczęśliwą posiadaczką prostych włosów,niestety nie mam prostownicy. Panie które ją mają w domku na pewno polubią ten spray ochronny przy prostowaniu włosów. Stosując szampon widać jego działanie gołym okiem,wyraźnie moje włosy są bardziej gładkie i na dodatek mniej się elektryzują. Sprayu użyłam dwa razy,szampon stosuję częściej do mycia włosów. Produkty Matrix są bardzo dobrej jakości a cena takiego szamponu jest przystępna i warto wypróbować jego dobroduszne działanie na swojej głowie. Jestem bardzo miło i pozytywnie zaskoczona,bo jeszcze nie miałam styczności z ich produktami. 
Delikatnie oczyszcza i dodaje efekt nawilżenia. Wygładza i zapobiega puszeniu się włosów przez cały dzień, chroniąc je przed wilgocią. Szampon wygładzający do włosów niezdyscyplinowanych Matrix Total Results wzbogacony został o technologię 24H Smooth Repair, która zawiera masło Shea i oliwę z oliwek. Ponadto konsystencja jest bogata w pozytywnie naładowane kationy odżywcze.
Sposób użycia:
Niewielką ilość kosmetyku nanieś na wilgotne włosy, delikatnie masuj aż do momentu spienienia. 
Następnie dobrze spłucz. W razie potrzeby powtórz czynność 
Pojemność: 300 ml Cena: 21,95 zł
Działanie: Wygładzanie
Rodzaj włosów: Puszące się
Działanie dodatkowe: Nawilżanie,Oczyszczanie,Wzmocnienie
Dodatkowy rodzaj włosów: Farbowane,Każdy rodzaj,Matowe,Suche
Seria: Total Results Sleek
Gama produktów Total Results Wygładzenie dostosowana jest do potrzeb włosów trudnych w stylizacji i puszących się. Dzięki technologii 24H Smooth Repair zawierającej masło shea oraz oliwę z oliwek, ta gama pozwala uzyskiwać cuda profesjonalnej pielęgnacji włosów w salonie oraz widoczne efekty pielęgnacji w domu. Dzięki produktom tej gamy włosy są wygładzone i cały czas pod kontrolą.
Technologia 24H Smooth Repair zawiera:
- masło shea,
- oliwę z oliwek,
- bogatą konsystencję, pozytywnie naładowane kationy odżywcze.
Delikatnie oczyszcza i dodaje efekt nawilżenia. Wygładza i zapobiega puszeniu się włosów przez cały dzień, chroniąc je przed wilgocią. Przeznaczony do włosów niezdyscyplinowanych.
Można stosować do każdego rodzaju włosów. 
Prostownica to podstawowe narzędzie stylizacyjne. Codzienne prostowanie może uszkodzić strukturę włosa, dlatego też warto zadbać o to, by zniwelować szkodliwe działanie wysokiej temperatury. Spray ochronny do prostowania włosów Matrix Iron Smoother ochroni włosy i nada im połysku. Oprócz tego zapobiega puszeniu się, zalecany jest do włosów niezdyscyplinowanych, trudno układających się. 
Spray ochronny do prostowania włosów Matrix Iron Smoother - idealny do codziennej pielęgnacji.
Kosmetyk perfekcyjnie działa zarówno na włosach cienkich, grubych i kręconych. Nadaje blasku włosom suchym i matowym. Dla uzyskania optymalnego efektu zaleca się stosowanie z szamponem i odżywką wygładzającą z serii Matrix Total Results Sleek.
Sposób użycia:
Rozpyl kosmetyk równomiernie na całych włosach.
Prostuj włosy rozpoczynając od nasady aż po końce włosów. 
Pojemność: 250ml Cena: 35,85 zł
Wykończenie:Błyszczące
Efekt: Ochrona przed temperaturą,
Wygładzenie i dyscyplina.
+
włosy są miękkie i błyszczące
wygładzone
odżywione 
spray to świetny produkt działa nawet na bardzo trudne spuszone włosy
włosy są gładkie nie elektryzują się
dobra cena
-
brak
Moja ocena:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger