27 kwietnia 2014

Malinowe cudeńko od Sweet Beads.

Moje kochane,nieliczne czytelniczki,zawsze marzyłam o pisaniu własnego bloga i wreszcie się udało. Dobra organizacja czasu przy jego prowadzeniu to podstawa. Od rana do wieczora myślę nad kolejnymi postami,w myślach sobie je tworzę i porządkuję. Obiecuję ,że już nie niedługo będzie więcej postów o nowych kosmetykach. Najgorsze jest to,że jestem początkująca i jeszcze nie posiadam  takiego doświadczenia. Wiem,że z czasem może ktoś mi pomoże,puki co wszystko robię sama. Czytam inne blogi i staram się nie popełniać błędów a jeśli jakiś mi się przytrafi to proszę mnie poprawić. Każda pochwała i nagana jest bardzo przydatna i chętnie jej wysłucham. Muszę jeszcze popracować nad wyglądem mojego bloga,generalnie trzymam się czarno - białej kolorystyki i w takich kolorach go widzę. Dodając dużo kolorowych zdjęć,nie chcę tu zrobić karuzeli kolorów,na innych blogach jak dla mnie jest zbyt pstrokato. Stawiam na pierwszy plan kolorowe zdjęcia kosmetyków a wygląd bloga pozostanie w czerni. Zdjęcia które dodaję tutaj są robione zwykłym aparatem cyfrowym i po przerzuceniu ich na komputer nie przerabiam ich tylko dodaję adres bloga,dlatego pozostają naturalne i dzięki temu kolor kosmetyku jest naturalny taki jak w rzeczywistości.
Dziś dodaję post na luzie z listem i piękną bransoletką od Sweet Beads,którą wygrałam w lutowym konkursie. Jakie to miłe uczucie coś wygrać i dostać takie małe dzieło sztuki,też bym chciała mieć taki talent do tworzenia tak pięknej biżuterii. Na pewno coś kupię u nich w sklepie,biżuteria ładnie się prezentuje i jakościowo jest dobrze wykonana. Dodatkowo otrzymałam saszetki od Nestle Sinlac z kaszką dla dzieci,moje siostrzenice bardzo się ucieszyły. Siostra na pewno im coś dobrego z nich przyrządzi,ona zawsze robi dobre jedzonko. 
Malinowa bransoletka jest moją kolejną ulubienica i towarzyszy mi na co dzień,jest prześliczna.
Ahhh.... i ta LOVElaśna srebrna zawieszka w kształcie serduszka. 
Fantastycznie komponuje się z moja bladą skórą :) 
Polecam:
Będzie mi miło jak polubicie mnie na fecebooku.

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej! :) Bransoletka jest naprawdę śliczna i urocza. Ja też niedawno zaczęłam przygodę z blogowaniem, więc doskonale wiem, co czujesz. Mam nadzieję, że wraz z upływem czasu pomysły będą przychodziły same i pisanie postów będzie jeszcze łatwiejsze. Powodzenia!

    http://luminescent-heart.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który pozostawisz pod postem.
Dzięki temu wiem że to co robię ma jakiś sens i daje mi motywację do dalszej pracy. Proszę nie spamuj mi tu linkami! Pozostaw po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to zapraszam do obserwacji.

Copyright © 2016 Moje lusterko , Blogger